تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام، مطمنترین روش تبلیغات در اینستاگرام است. فرقی نمیکند که بنر تبلیغاتی شما ویدیو یا عکس باشد، در این مدل شما در ازای افزایش ایمپرشن پست تبلیغاتی هزینه پرداخت میکنید.
معیار ایمپرشن به معنی هر بار بازدید از محتوای شماست. با توجه به اینکه ایمپرشن فقط توسط اینستاگرام و به ادمین پیج ارایه میشود، به هیچ وجه امکان افزایش فیک و غیرواقعی برای آن وجود ندارد.
اگر بنر تبلیغاتی شما ویدیو است میتوانید از مدل تبلیغات بر مبنای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام CPV بهره ببرید.
همانند تبلیغات افزایش بازدید (ویدیویی) اینستاگرام، شرایط و تعرفههای تبلیغات بر حسب ایمپرشن نیز بسته به کیفت پیجهای نمایش دهنده، نوع هدفمندی موضوعی یا استانی (جغرافیایی) متفاوت است.