پرداخت در ازای افزایش ایمپرشن CPI

تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام، مطمن‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام است. فرقی نمی‌کند که بنر تبلیغاتی شما ویدیو یا عکس باشد، در این مدل شما در ازای افزایش ایمپرشن پست تبلیغاتی هزینه پرداخت می‌کنید.

معیار ایمپرشن به معنی هر بار بازدید از محتوای شماست. با توجه به اینکه ایمپرشن فقط توسط اینستاگرام و به ادمین پیج ارایه می‌شود، به هیچ وجه امکان افزایش فیک و غیرواقعی برای آن وجود ندارد.

اگر بنر تبلیغاتی شما ویدیو است می‌توانید از مدل تبلیغات بر مبنای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام CPV بهره ببرید.

همانند تبلیغات افزایش بازدید (ویدیویی) اینستاگرام، شرایط و تعرفه‌های تبلیغات بر حسب ایمپرشن نیز بسته به کیفت پیج‌های نمایش دهنده، نوع هدفمندی موضوعی یا استانی (جغرافیایی) متفاوت است.

مراحل انجام تبلیغات چگونه است؟

۱هشتگ با همکاری بیش از ۳۵۰۰ پیج اینستاگرام و ۱۰،۰۰۰ کانال تلگرام به عنوان ناشر، تبلیغات شما را در معرض دید میلیون‌های کاربر فعال و ایرانی در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد.

۴. بقیه کارها با ما!

هماهنگی با ادمین‌ها، اجرای دقیق، امور مالی، نظارت، گزارشات و به طور کلی بقیه کارها با ما!

۳. انتخاب مدل تبلیغات

متناسب با بوجه و نوع کمپین تبلیغاتی، از میان مدل‌های مختلف تبلیغات ۱هشتگ، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

۲. طراحی پست تبلیغاتی

با مشاوره همکاران ما، بنر تبلیغاتی‌تان را با حداکثر بازدهی طراحی و کپشن نویسی کنید.

۱. انتخاب هدفمندی

با هدفمندی موضوعی، محتوایی، استانی و جغرافیایی٬ مخاطبان واقعی خودتان را مشخص و هدف‌گیری کنید.

دریافت مشاوره رایگان

قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام، از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید!

 

ما از هدر رفت زمان و بودجه تبلیغاتی‌تان جلوگیری می‌کنیم.

    مورد اعتماد برندهای بزرگ

    مفتخریم که بیش از ۷۵ برند معتبر و محترم داخلی و خارجی، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی خودشان را به ما سپرده‌اند.

    همین امروز تبلیغات خود را در اینستاگرام شروع کنید!

    مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در مراحل ساخت کمپین همراهی کنند.

    باز کردن چت
    1
    سلام
    چطور می‌تونم کمکتون کنم؟